فروشگاه اینترنتی اچ دی کالا همواره بهترین خدمات پس از فروش را سرلوحه کار خودر قرار می دهد بنابراین در اینجا قوانین و مقررات را برای بازگشت و استرداد کالا و یا تعویض کالا را توضیح می دهیم.

استفاده از هفت روز ضمانت بازگشت کالا

در صورت که مشتریان عزیز پس از دریافت کالای خریداری شده ، کلا مورد پسند نبود در صورتی که پلمپ باز نشده است می توانند تا هفت روز کالا را برگشت بزنند و وجه کالا را دریافت نمایند یا با کالای دیگری تعویض کنند.در این حالت هزینه برگشت کالا به عهده مشتری می باشد
در صورتی که کالای خریداری شده معیوب باشد باز هم مشتری تا هفت روز می توانند با اعلام خرابی کالا به شماره تماس ۰۸۶۳۴۲۵۲۲۲۲ و یا ایمیل info@hdkala.ir و تایید کارشناسان اچ دی کالا ،کالا را مرجوع کرده و هزینه کالا به مشتری پرداخت می شود. در این حالت هزین برگشت کالا به عهده اچ دی کالا می باشد ولی قابل ذکر می باشد که اچ دی کالا هزینه برگشت را در صورتی پرداخت می کند که کالا از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به صورت سفارشی برگشت خورده باشد و رسید هزینه پستی در جعبه قرار گیرد
کلیه کالاهای مرج.عی و با بسته های ارسالی باید به آدرس اراک خیابان جلال آل احمد جنب بیمه آرمان مجموعه اچ دی کالا به کد پستی ۳۸۱۶۷۵۹۶۶۶ ارسال شود.
مشتریان عزیز اگر هر گونه سوال و یا مشکلی داشتند می توانند همواره از ساعت ۹ الی ۲۰ با شماره تماس ۰۸۶۳۴۲۵۲۲۲۲ و یا در هر ساعت شبانه روز با ایمیل info@hdkala.ir در ارتباط باشند.